Zamówienia publiczne
Zobacz również:
AG.271.1.8.2018 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Chronologiczny przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy w Serocku
data opublikowania zdarzenia: 2018-12-21 16:10
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Miasta i Gminy Serock Artur Borkowskidata wytworzenia informacji: 2018-12-21
- opublikował: Robert Piekarzewskidata dodania: 2018-12-21 16:10
- zmodyfikował: Robert Piekarzewskiostatnia modyfikacja: 2019-01-02 11:59
Załączniki:
- Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej (PDF)220.48kBZawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Miasta i Gminy Serock Artur Borkowskidata wytworzenia informacji: 2018-12-21
- opublikował: Robert Piekarzewskidata dodania: 2018-12-21 16:10