Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy w Serocku

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Dziennik Ustaw
  • Monitor Polski

Kalendarium

«marzec 2024»
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.serock.pl

Treść strony

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Urzędu Miasta i Gminy w Serocku

Elektroniczna skrzynka podawcza to dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania dokumentu elektronicznego do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnego systemu teleinformatycznego.

Funkcję Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) Urzędu Miasta i Gminy w Serocku  pełni Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) zgodnie z ustawą z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2014 poz. 1114),  rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r.  w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2015 r, poz. 971).

W celu złożenia pisma do urzędu poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą konieczne jest posiadanie:

  • bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP
  • bezpłatnego Profilu Zaufanego w ramach platformy ePUAP lub podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu

Szczegółowe informacje dot. ePUAP:

1. Adres elektronicznej skrzynki podawczej.

Skrytka Domyślna: /Serock/skrytka
Skrytka ESP: /Serock/SkrytkaESP

ePUAP – Załatw sprawę on-line

2. Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami możliwy do doręczenia za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ePUAP) określony jest przez ePAUP.

3. Dokumenty elektroniczne mogą być składane wyłącznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą.

4. Urzędowe poświadczenie odbioru może zostać zapisane wyłącznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą.

5. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub profilem zaufanym ePUAP w przypadku dokumentów dostarczanych za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ePUAP). Formaty danych, w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism określa załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. (Dz. U. z 2015 r, poz. 971).

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 40338
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2021-03-11 13:43:26