Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Menu

Ważne strony

Nawigacja

Treść strony

Sesje Rady Miejskiej w Serocku

Zgodnie z Postanowieniem Komisarza Wyborczego w Warszawie z dnia 9 listopada 2018r. zawiadamiam o pierwszej sesji nowo wybranej Rady Miejskiej w Serocku na kadencję 2018-2023, która odbędzie się dniu 23 listopada 2018r. w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Serocku, ul. Rynek 21.

Początek obrad o godz. 14.00

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji przez radnego seniora i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych.
3. Złożenie ślubowania przez nowo wybranego burmistrza.
4. Wybór komisji skrutacyjnej.
5. Wybór Przewodniczącego Rady.
6. Ustalenie liczby i wybór Wiceprzewodniczących Rady.
7. Sprawy różne.
8. Zakończenie obrad.

 

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018r. poz. 994 ze zm.) zwołuję II Sesję Rady Miejskiej w Serocku w dniu 30 listopada 2018r. w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21.

Początek obrad o godz. 13.00

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji.
  2. Złożenie ślubowania przez nowo wybranego radnego Krzysztofa Bońkowskiego.
  3. Przedstawienie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z I sesji Rady Miejskiej w Serocku.
  5. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Serocku o działalności między sesjami.
  6. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Serock o działalności między sesjami.
  7. Interpelacje i zapytania radnych.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Rewizyjnej.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Rozwoju Gospodarczego, Budżetu i Finansów.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Kultury, Oświaty i Sportu.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Przestrzennej.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Spraw Obywatelskich.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
  14. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  15. Sprawy różne.
  16. Zamknięcie sesji.

Przewodniczący Rady Miejskiej
/-/ Mariusz Rosiński

  • opublikował: Anna Bilińska
    data publikacji: 2018-11-26 12:16
  • zmodyfikował: Anna Bilińska
    ostatnia modyfikacja: 2018-11-30 15:45

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 567
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2018-11-30 15:45

Urząd Miasta i Gminy w Serocku

ul. Rynek 21
05-140 Serock

NIP Urzędu Miasta i Gminy Serock 536-00-17-407

NIP Miasta i Gminy Serock
536-17-39-574

Bank Spółdzielczy w Legionowie
05-120 Legionowo, ul. Rynek 4
28 8013 0006 2007 0015 0994 0002

 

Dane kontaktowe

tel.: 22 782 88 00
fax: 22 782 74 99

e-mail: umg@serock.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek
w godz. od 8.00 do 18.00.

od wtorku do piątku
w godz. od 8.00 do 16.00.
 

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 2585457
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2019-08-16 11:27

Stopka strony