Miasto i Gmina Serock
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510073966-N-2020 z dnia 29-04-2020 r.
Miasto i Gmina Serock: Budowa punktów świetlnych Serock ul. Słoneczna Polana, Błękitna - oświetlenie drogi gminnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516903-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 15570119000000, ul. Rynek  21, 05-140  Serock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 828 805, e-mail inwestycje@serock.pl, faks 227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa punktów świetlnych Serock ul. Słoneczna Polana, Błękitna - oświetlenie drogi gminnej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PRI.271.2.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w Serocku na ul. Słoneczna Polana i ul. Błękitna, na terenie działek nr ewid. 27, 56/29, 60/2 obr. 02 zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy RinEA Rafał Ślusarek, ul. Nadwiślańska 9/17,03 – 349 Warszawa, stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:  budowę linii kablowej oświetlenia drogowego - kabel YAKXs 4x25mm2 Lc~928 m;  montaż 13 szt. słupów stalowych o wysokości 6m, ocynkowanych, okrągłych, stożkowych o grubości ścianki min. 3 mm;  montaż 11 szt. słupów stalowych o wysokości 5m, ocynkowanych, okrągłych, stożkowych o grubości ścianki min. 3 mm;  montaż 13 szt. wysięgników rurowych, łukowych o wym. 1,0mx1,0m, kąt 15 stopni;  montaż 11 szt. wysięgników rurowych, łukowych o wym. 1,0mx1,5m, kąt 5 stopni;  montaż 13 szt. opraw LED o mocy max. 25W, minimalnym strumieniu świetlnym oprawy – 2875m, barwa światła 4000K (+/-5%), oprawy wyposażone w układ przeciwprzepięciowy 10kV, oprawy muszą spełniać wymogi normy PN-EN 62471 – „Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych”, oprawy muszą posiadać deklarację zgodności WE i certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający deklarowane zgodności np. ENEC;  montaż 11 szt. opraw LED o mocy max. 27W, minimalnym strumieniu świetlnym oprawy – 3105lm, barwa światła 4000K (+/-5%), oprawy wyposażone w układ przeciwprzepięciowy 10kV, oprawy muszą spełniać wymogi normy PN-EN 62471 – „Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych”, oprawy muszą posiadać deklarację zgodności WE i certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający deklarowane zgodności np. ENEC;  miejsce zasilenia/przyłączenia: istniejący słup napowietrznej linii oświetlenia ulicznego –zgodnie z Rys. nr PW-3.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3

Dodatkowe kody CPV: 45316000-5, 45316100-6, 45316110-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 100407.04
Waluta
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  13
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: „JARONEX” Stanisław Jaroń
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Targowa 10
Kod pocztowy: 05-120
Miejscowość: Legionowo
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 73646.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73646.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 133023.44
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych