Miasto i Gmina Serock
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510062290-N-2020
z dnia 09-04-2020 r.
Miasto i Gmina Serock: Przebudowa ulicy Picassa w Serocku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513927-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 15570119000000,
ul. Rynek
21,
05-140
Serock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 828 805, e-mail
inwestycje@serock.pl, faks
227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Picassa w Serocku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PRI.271.2.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
3.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Picassa w Serocku na odcinku 70mb zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy „ALKBUD” - Usługi Inwestycyjne Leszek Kamiński, Jadwisin, ul. Królewska 10, 05 – 140 Serock. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie robót rozbiórkowych, przygotowawczych oraz pomiarowych, w tym demontaż krawężników o łącznej długości 140mb, nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni o powierzchni łącznej ~495 m2; 2) budowę jezdni o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni 314m2; 3) budowę chodników – 135m2; 4) budowę zjazdów – 55,5 m2; 5) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych – 7 szt; Uwaga: Dokumentacja projektowa przewiduje rozbiórkę istniejącego odwodnienia - Zamawiający rezygnuje z rozbiórki odwodnienia i wymaga od Wykonawcy wykonania regulacji pionowej wpustów ulicznych. 6) budowę odwodnienia jezdni w postaci odwodnienia liniowego systemowego typu AS-200 – 80mb, 3 szt. studni chłonnych o śr. 1000mm i głębokości 2,5m połączonych rurami PVC 160mm odprowadzających wodę opadową do zbiornika retencyjno-rozsączającego wykonanego ze skrzynek rozsączających nieinspekcyjnych AZURA 1000x500x400 (2 poziomy, 40 szt.) – wymiary zbiornika 2,5x4m; 7) odtworzenie progu zwalniającego wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym, 3.3 Warunki realizacji zadania. Stan istniejący: Pas drogowy drogi gminnej ul. Picassa na odcinku objętym opracowaniem posiada szerokość 8 metrów. Pas drogowy wyznaczony jest przede wszystkim przez granice ewidencyjne. Jednia utwardzona w postaci nawierzchni z kostki betonowej w złym stanie technicznym. Liczne nierówności oraz wyrwy powodują bardzo duży dyskomfort w ruchu kołowym. Brak właściwego wyprofilowania powoduje bardzo duże zastoiska wody. Ulica posiada jednostronny chodnik z kostki betonowej po północnej stronie. Zjazdy do posesji występują po obu stronach ulicy, utwardzone kostką betonową. Pobocza gruntowe, nieurządzone, nieregularne w postaci trawników. Istniejące odwodnienie do studni chłonnych za pośrednictwem wpustów deszczowych przewidzianych do regulacji. Po intensywnych opadach deszczu w najniżej położonych miejscach tworzą się zastoiska wody. W granicach pasa drogowego zlokalizowana jest następująca infrastruktura techniczna: sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć gazowa, napowietrzna i kablowa sieć teletechniczna. W obrębie projektowanej drogi nie występuje kanalizacja deszczowa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
45233222-1,
45100000-8,
45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|