Miasto i Gmina Serock
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510062170-N-2020 z dnia 09-04-2020 r.
Miasto i Gmina Serock: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Jadwisinie ul. Królewska

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514483-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 15570119000000, ul. Rynek  21, 05-140  Serock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 828 805, e-mail inwestycje@serock.pl, faks 227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Jadwisinie ul. Królewska
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PRI.271.2.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Królewskiej w Jadwisinie wraz z przyłączami kanalizacyjnymi zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy BUD-INSTAL Mariusz Sieracki, ul. Boh. Westerplatte 125, 96-100 Skierniewice. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: 1) budowę kanału sanitarnego składającego się z następujących odcinków:  Ks0 - Ks6, z rur kanalizacyjnych zewnętrznych PVC SN8, SDR34 LITE, średnicy 200 mm, L= 139,49 m włączenie do kanału w ulicy Szkolnej,  Ks0 – Ks7 z rur kanalizacyjnych zewnętrznych PVC SN8, SDR34 LITE, średnicy 200 mm, L = 135,85 m, włączenie do kanału w ulicy Szaniawskiego.  odcinki sieci rur kanalizacyjnych zewnętrznych PVC SN8, SDR34 LITE, średnicy 160 mm, L = 96,93 m. 2) odtworzenie nawierzchni oraz uporządkowanie terenu po budowie sieci kanalizacji sanitarnej:  drogę na całej długości ulicy Królewskiej należy odtworzyć tłuczniem łamanym 0- 31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 8 cm, ok 360 m na szerokości 5 m,  odtworzenie asfaltu ulicy Szkolnej następującymi warstwami: a) warstwa odsączająca z mieszanki piaskowo – żwirowej o grubości 5 cm, b) warstwa dolna podbudowy o grubości 12 cm z kruszywa o frakcji 31,5-63 mm, c) warstwa górna podbudowy o grubości 8 cm z kruszywa o frakcji 0-31,5 mm, d) warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej (MMA) o grubości 5 cm, e) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej (MMA) o grubości 4 cm,  odtworzenie chodnika – dz. nr ew. 30/3 włączenie kanału przy ulicy Szaniawskiego z wykorzystaniem materiału pochodzącego z wcześniejszej rozbiórki kostki betonowej i ponowne jej ułożenie, na podbudowie: a) warstwa o grubości 8 cm z kruszywa o frakcji 0-31,5 mm, b) podsypka cementowo-piaskowa o grubości 4 cm, c) kostka pochodząca z rozbiórki. 3) monitoring TV wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej, 4) budowę 21 przyłączy kanalizacyjnych na odcinku od kanału do granicy działki lub od kanału do pierwszej studni rewizyjnej na terenie prywatnej posesji wraz z odtworzeniem nawierzchni chodników, zjazdów oraz trawników do stanu sprzed budowy. Wykonawca wykona tylko przyłącza wskazane przez Zamawiającego. Gmina po rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia i zapoznaniu się z kosztami budowy poszczególnych przyłączy kanalizacyjnych, poinformuje właścicieli nieruchomości o możliwości podpisania umowy z Gminą i budowy przyłączy przez Gminę jako inwestora zastępczego w ramach zawartej umowy z wyłonionym Wykonawcą. W zamian właściciel nieruchomości zobowiązany będzie wpłacić na rzecz Gminy wartość budowy przyłącza na terenie swojej posesji od granicy działki do pierwszej studzienki. Gmina w umowie z Wykonawcą zastrzega sobie prawo do pomniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy o wartość budowy odcinków przyłączy nie wykonanych z uwagi na rezygnację przez właścicieli nieruchomości na budowę przyłączy przez Gminę. UWAGA!!! Zamawiający przewiduje konieczność opracowania dokumentacji zamiennej dla MPWiK dla przyłącza kanalizacyjnego do działki nr ew. 30/25 obręb Jadwisin, gm. Serock. W tym celu Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić plan sytuacyjny z zaznaczonymi zmianami w stosunku do zatwierdzonego projektu, profile wraz z opisem zaprojektowanej studzienki. 3.3 Charakterystyka terenu, na którym będzie realizowane zadanie: Teren, po którym zaprojektowano sieć kanalizacji sanitarnej stanowi:  pas drogi gminnej ul. Szaniawskiego, dz. nr ew. 30/3 obręb 11 Jadwisin, gm. Serock,  pas drogi gminnej ul. Szkolna , dz. 56/2 obręb 11 Jadwisin, gm. Serock (nawierzchnia asfaltowa,  droga dz. nr ew. 30/14 obręb 11 Jadwisin, gm. Serock stanowi drogę prywatną nieutwardzoną,  wzdłuż zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej wybudowane są domy jednorodzinne i sklep,  na obszarze objętym projektem znajduje się sieć wodociągowa, gazowa i energetyczna. Na podstawie wykonanego badania podłoża gruntowego stwierdzono, iż od powierzchni zalega warstwa gleby i nasypów o miąższości ok. 0,2-1,0 m. pod glebą i nasypami nawiercono serię gruntów fluwioglacjalnych (piasków i pospółek) w stanie średnio zagęszczonym (Id= 0,5). Piaski i pospółki podścielają osady morenowe w postaci glin piaszczystych, glin i piasków gliniastych w stanie półzwartym i twardoplastycznym. Zwierciadło wody gruntowej stabilizowało się na rzędnych w przedziale 103,60-103,95 m npm. W przypadku wystąpienia wody przewiduje się odwodnienie wykopów za pomocą igłofiltrów. Wykonawca w zależności od rzeczywistych warunków może przyjąć inną technologię odwadniania, o ile zapewni ona prawidłowe odwodnienie wykopów w całym okresie robót ziemnych. Szczegółowe opis warunków geotechnicznych przedstawiono w opinii geotechnicznej opracowanej przez Centrum Geologii i Geotechniki w 2016 roku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8

Dodatkowe kody CPV: 45232400-6, 45232410-9, 45230000-8, 45100000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 517263.86
Waluta
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Budowlanych „INWOKAN” Tomasz Mianowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Różana 5
Kod pocztowy: 07-200
Miejscowość: Wyszków
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 397290.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 397290.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1005349.95
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych