Miasto i Gmina Serock
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510051703-N-2020 z dnia 23-03-2020 r.
Miasto i Gmina Serock: Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla potrzeb rozbudowy Szkoły Podstawowej w Jadwisinie w ramach zadania: „Rozbudowa Szkoły Podstawowej wraz z budową boiska w Jadwisinie”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510256-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 15570119000000, ul. Rynek  21, 05-140  Serock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 828 805, e-mail inwestycje@serock.pl, faks 227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla potrzeb rozbudowy Szkoły Podstawowej w Jadwisinie w ramach zadania: „Rozbudowa Szkoły Podstawowej wraz z budową boiska w Jadwisinie”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PRI.271.2.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1) dokumentacji technicznej z projektem aranżacji wnętrz oraz wyposażenia dla potrzeb rozbudowy Szkoły Podstawowej w Jadwisinie o dodatkowe sale lekcyjne, pomieszczenie biblioteki oraz salę gimnastyczną wraz z zapleczem socjalnym , 2) projektu zagospodarowania terenu obejmującego przebudowę kolidujących elementów (m.in. placu zabaw oraz boiska wielofunkcyjnego) wraz z dostosowaniem do wymogów p.poż., 3) dokumentacji technicznej budowy nowego placu zabaw i boiska wielofunkcyjnego w nowych lokalizacjach. 4) audytu energetycznego budynku oraz opracowanie projektu instalacji fotowoltaicznej o mocy wystarczającej dla potrzeb szkoły z uwzględnieniem planowanej rozbudowy – obecne roczne zapotrzebowanie na energię elektryczną wynosi ok. 35000kWh. 3.2 Lokalizacja projektowanego obiektu: Obiekt będący przedmiotem opracowania zlokalizowany będzie na terenie działek nr ewid. 76/7, 76/8, 76/9 obr. Jadwisin gm. Serock. Przedmiotowe działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego przyjętym uchwałą Rady Miejskiej w Serocku Nr 342/XXXVII/2013 z dnia 2013-06-03 w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Serock - sekcja F1 obręb Jadwisin przeznaczone są pod tereny zabudowy usług oświaty (UO1). Pełna treść uchwały dostępna jest pod linkiem: https://www.bip.serock.pl/196,gmina-serock-sekcja-f-obreb-jadwisin. Obecnie prowadzona jest procedura zmiany w/w planu zagospodarowania przestrzennego dotycząca przebiegu nieprzekraczalnej linii zabudowy oraz obszaru „alei, szpalerów i terenów zieleni szczególnie wartościowych” w sposób niekolidujący z planowaną rozbudową. Uchwalenie planu nastąpi do końca pierwszej połowy 2020r. 3.3 Stan istniejący i podstawowe założenia projektowe. 3.3.1 Stan istniejący: Budynek Szkoły Podstawowej w Jadwisinie usytuowany jest terenie działki nr 76/7. Jest to obiekt częściowo dwukondygnacyjny i częściowo podpiwniczony. Część budynku szkoły objęta przebudową została zaznaczona na planie sytuacyjnym. W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się ujęcie wody pitnej z wyznaczoną strefą ochronną oraz przepompownia ścieków pracująca na potrzeby szkoły. 3.3.2 Założenia projektowe: 1) W ramach zadania przewiduje się utworzenie w części przebudowywanej oraz w części dobudowanej następujących pomieszczeń:  5 sal lekcyjnych o powierzchni około 50-60m2 każda,  bibliotekę o powierzchni około 60 m2,  2 pomieszczenia magazynowe, z czego co najmniej jedno w bezpośrednim sąsiedztwie sali gimnastycznej,  6 przebieralni w bezpośrednim sąsiedztwie sali gimnastycznej z możliwością bezpośredniego dostępu do łazienek (uwaga! Zmiana w stosunku do opracowanej koncepcji),  co najmniej 2 łazienki z prysznicami w bezpośrednim sąsiedztwie sali gimnastycznej (niezależnie damska i męska),  2 łazienki w rejonie projektowanych sal lekcyjnych. Zamawiający dopuszcza aby łazienki zlokalizowane obecnie w części przeznaczonej do przebudowy zostały w stanie niezmienionym i funkcjonowały jako uzupełnienie łazienek przy sali gimnastycznej,  sala gimnastyczna o wymiarach boisk: 28 x 28 m z rezerwą na potrzeby komunikacji i możliwością podziału na dwa mniejsze boiska o wymiarach 12x24 każde. Zamawiający wymaga, aby sala gimnastyczna mogła funkcjonować jako pełnowymiarowe boisko do piłki koszykowej (15mx28m). Ponadto Zamawiający wymaga aby sala gimnastyczna wraz z zapleczem socjalnym mogła funkcjonować jako niezależny obiekt, wydzielony od pomieszczeń szkoły za pomocą drzwi i posiadający odrębne wejście z zewnątrz. 2) W ramach opracowania należy również przewidzieć wykonanie wentylacji mechanicznej dla wszystkich nowopowstałych pomieszczeń, a także rozbudowę systemu centralnego ogrzewania na potrzeby c.w.u. i c.o. dla nowej części. 3) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły (o mocy pokrywającej zapotrzebowanie budynku na energię elektryczną - średnie roczne zużycie energii elektrycznej w poprzednich latach wynosiło około: 35 000 kWh). Zamawiający wymaga aby dokumentacja techniczna budowy instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji elektrycznej z nią związanej stanowiła odrębną całość, tak aby możliwa była jej realizacja niezależnie od rozbudowy budynku szkoły. 4) Dodatkowo zamówienie obejmuje opracowanie projektu zagospodarowania terenu (działki nr ewid. 76/7, 76/8 i 76/9), który będzie uwzględniał przebudowę elementów kolidujących z planowaną rozbudowa (boisko, plac zabaw). Zakłada się że boisko trawiaste usytuowane na terenie działki 76/9 pozostanie w niezmienionej lokalizacji. 5) Stan istniejący i podstawowe założenia obrazuje koncepcja przebudowy i rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej w Jadwisinie autorstwa Pracowni Projektowej MW DESIGN Monika Wojcieszak stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. Należy zwrócić uwagę, że zamawiający oczekuje innej ilości pomieszczeń zaplecza socjalnego przy sali gimnastycznej niż zakłada koncepcja. 3.4 Skład dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia: 1) kompletna dokumentacja projektowa budowlana (projekty budowlane) – obejmująca wszystkie branże, opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zawierająca niezbędne uzgodnienia i opinie oraz decyzje administracyjne i ekspertyzy, stanowiąca podstawę do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę 2) kompletna dokumentacja wykonawcza (projekty wykonawcze) - obejmująca wszystkie branże z aranżacją wnętrz i wyposażeniem. Dokumentacja wykonawcza powinna być sporządzona w sposób pozwalający jednoznacznie określić rodzaj, zakres i sposób wykonania robót objętych projektem budowlanym, a także powinna zawierać szczegóły niezbędne do prawidłowej , zgodnej z założeniami projektu realizacji zadania. 3) przedmiary robót w podziale na branże, 4) kosztorysy inwestorskie w podziale na branże, 5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3.5 Dokumentację techniczną należy opracować według poniższego zestawienia: 1) dokumentacja budowlana - 5 egzemplarzy + wersja elektroniczna na nośniku CD lub DVD z zapisem elektronicznym części opisowej i rysunkowej dokumentacji, 2) dokumentacja wykonawcza - 4 egzemplarze + wersja elektroniczna na nośniku CD lub DVD z zapisem elektronicznym części opisowej i rysunkowej dokumentacji, 3) kosztorysy inwestorskie i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót:  przedmiary robót opartych o CPV – 2 egz.  kosztorys inwestorski – 2 egz.  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egz.  kompletne opracowanie w wersji elektronicznej utrwalone na nośniku CD lub DVD
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 208991.36
Waluta
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Projektowania i Usług Inwestycyjnych INWESTPROJEKT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Waszyngtona 22
Kod pocztowy: 15-274
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 162360.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 117096.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 228780.00
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych