Miasto i Gmina Serock
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510219382-N-2019 z dnia 15-10-2019 r.
Miasto i Gmina Serock: Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w m. Szadki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590814-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 15570119000000, ul. Rynek  21, 05-140  Serock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 828 805, e-mail inwestycje@serock.pl, faks 227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w m. Szadki
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PRI.271.2.27.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczeń budynku usługowego celem zmiany sposobu użytkowania na placówkę Klub „Senior+” w miejscowości Szadki, gmina Serock zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy ART INDUSTRY Elżbieta Leszczyńska, ul. Warszawska 116, 05 – 119 Michałów Reginów. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: a) roboty ziemne:  wykopy pod wykonanie izolacji ścian fundamentowych. b) roboty rozbiórkowe  rozbiórka schodów zewnętrznych, podestu i wiatrołapu;  rozbiórka wewnętrznych ścian działowych;  rozbiórka zamurowań otworów okiennych pod istniejącymi nadprożami;  rozbiórka posadzek, c) roboty budowlano-montażowe:  wykonanie ścian działowych, nadproży;  wykonanie otworów okiennych i drzwiowych;  montaż stolarki okiennej i drzwiowej;  wykonanie instalacji sanitarnych (wod.-kan., c.o., c.w.u.);  wykonanie instalacji elektrycznych w tym montaż osprzętu oraz opraw oświetleniowych;  roboty wykończeniowe: wykonanie tynków, wykonanie sufitów z płyt g-k podwieszanych na systemowym stelażu, okładzin ścian z glazury, malowanie, wykonanie posadzek wykończonych płytkami podłogowymi i wykładziną winylową,  wykonanie nowego ocieplenia przegród poziomych i pionowych w tym pokrycia dachowego, obróbek blacharskich (parapety, rynny, rury spustowe), izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych i cieplnych;  wykończeniem elewacji tynkiem silikonowym. d) dostawa i montaż wyposażenia budynku – sprzęt rtv-agd, meble, sprzęt sportowo – rehabilitacyjny (drabinki, piłki lekarskie, materace) zgodnie z zakresem wskazanym w przedmiarze robót. 3.7 Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 3.7.1 Zamawiający przewidział wynagrodzenie kosztorysowe w rozumieniu art. 629 kc. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia oraz zapoznał się z dokumentacją projektową, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3.7.2 W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy Przedmiarami robót a dokumentacją projektową, wycenę należy sporządzić w oparciu o przedmiary. Wykonawcę wiąże zakres wskazany w przedmiarach robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-7

Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45315300-1, 45317300-5, 45311100-1, 45314000-1, 45312310-3, 45317000-2, 45332000-3, 45331100-7, 45331200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 392800.88
Waluta
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólno-Budowlane Tadeusz Głowiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 4A lok. 25
Kod pocztowy: 05-100
Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 595032.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 595032.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 595032.15
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych