Miasto i Gmina Serock
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510219382-N-2019
z dnia 15-10-2019 r.
Miasto i Gmina Serock: Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w m. Szadki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590814-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 15570119000000,
ul. Rynek
21,
05-140
Serock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 828 805, e-mail
inwestycje@serock.pl, faks
227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w m. Szadki
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PRI.271.2.27.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót
budowlanych związanych z przebudową pomieszczeń budynku usługowego celem
zmiany sposobu użytkowania na placówkę Klub „Senior+” w miejscowości
Szadki, gmina Serock zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy
ART INDUSTRY Elżbieta Leszczyńska, ul. Warszawska 116, 05 – 119 Michałów
Reginów. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: a) roboty
ziemne: wykopy pod wykonanie izolacji ścian fundamentowych. b) roboty
rozbiórkowe rozbiórka schodów zewnętrznych, podestu i wiatrołapu;
rozbiórka wewnętrznych ścian działowych; rozbiórka zamurowań otworów
okiennych pod istniejącymi nadprożami; rozbiórka posadzek, c) roboty
budowlano-montażowe: wykonanie ścian działowych, nadproży; wykonanie
otworów okiennych i drzwiowych; montaż stolarki okiennej i drzwiowej;
wykonanie instalacji sanitarnych (wod.-kan., c.o., c.w.u.);
wykonanie instalacji elektrycznych w tym montaż osprzętu oraz opraw
oświetleniowych; roboty wykończeniowe: wykonanie tynków, wykonanie
sufitów z płyt g-k podwieszanych na systemowym stelażu, okładzin ścian z
glazury, malowanie, wykonanie posadzek wykończonych płytkami
podłogowymi i wykładziną winylową, wykonanie nowego ocieplenia
przegród poziomych i pionowych w tym pokrycia dachowego, obróbek
blacharskich (parapety, rynny, rury spustowe), izolacji
przeciwwilgociowych, przeciwwodnych i cieplnych; wykończeniem elewacji
tynkiem silikonowym. d) dostawa i montaż wyposażenia budynku – sprzęt
rtv-agd, meble, sprzęt sportowo – rehabilitacyjny (drabinki, piłki
lekarskie, materace) zgodnie z zakresem wskazanym w przedmiarze robót.
3.7 Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 3.7.1
Zamawiający przewidział wynagrodzenie kosztorysowe w rozumieniu art. 629
kc. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego
przedmiotem zamówienia oraz zapoznał się z dokumentacją projektową, a
także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe
informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz
zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3.7.2 W przypadku stwierdzenia
jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy Przedmiarami robót a dokumentacją
projektową, wycenę należy sporządzić w oparciu o przedmiary. Wykonawcę
wiąże zakres wskazany w przedmiarach robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-7
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45315300-1,
45317300-5,
45311100-1,
45314000-1,
45312310-3,
45317000-2,
45332000-3,
45331100-7,
45331200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|