Miasto i Gmina Serock
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510155830-N-2019 z dnia 26-07-2019 r.
Miasto i Gmina Serock: Remont sanitariatów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Woli Kiełpińskiej w ramach zadania pn. „Modernizacja bazy szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Woli Kiełpińskiej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560988-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 15570119000000, ul. Rynek  21, 05-140  Serock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 828 805, e-mail inwestycje@serock.pl, faks 227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sanitariatów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Woli Kiełpińskiej w ramach zadania pn. „Modernizacja bazy szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Woli Kiełpińskiej"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PRI.271.2.23.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem dziewięciu sanitariatów w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy ART INDUSTRY Elżbieta Leszczyńska, ul. Warszawska 116, 05 – 119 Michałów Reginów. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: a) rozbiórkę ścian działowych w sanitariatach, b) demontaż stolarki drzwiowej oraz urządzeń sanitarnych, c) wykonanie zmian w układzie ścian działowych, ścian kabin ustępowych, d) wykonanie nowych okładzin ścian oraz posadzek, e) montaż nowych drzwi dostosowanych wymiarami do przepisów, f) zmianę wykończenia sufitów i ścian, g) wymiana parapetów, h) montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych (w łazienkach dla osób niepełnosprawnych), i) wymianę armatury sanitarnej wraz z osprzętem (umywalki, miski ustępowe, pisuary, itp.), j) przebudowę instalacji wodnej, kanalizacyjnej (wymiana pionów i rur kanalizacyjnych) i centralnego ogrzewania poprzez dostosowanie jej do projektowanego układu urządzeń, k) wykonanie mechanicznej wentylacji wyciągowej – wentylatorowy kanałowe z czujnikami ruchu, l) remont instalacji elektrycznej i oświetleniowej (oprawy, gniazda wtykowe, łączniki, itp.), m) dostawa i montaż wyposażenia łazienek – suszarki do rąk, podajniki papieru toaletowego, podajniki papieru do rąk, dozowniki do mydła, lustra wklejane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0

Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9, 45431000-7, 45432100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 325505.87
Waluta
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak

Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólno-Budowlane Tadeusz Głowiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 4a lok. 25
Kod pocztowy: 05-100
Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

Nazwa wykonawcy: Karbowy Dariusz MERITUM GROUP
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dziekanów Leśny, ul. Kopciuszka 20
Kod pocztowy: 05-092
Miejscowość: Łomianki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 467943.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 467943.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 467943.12
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych