Miasto i Gmina Serock
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510142103-N-2019
z dnia 11-07-2019 r.
Miasto i Gmina Serock: Wykonanie robót budowlanych
związanych z wymianą stolarki okiennej, dociepleniem dachu oraz montażem
paneli fotowoltaicznych w ramach zadania pn. „Termomodernizacja Szkoły
Podstawowej w Zegrzu„
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546242-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 15570119000000,
ul. Rynek
21,
05-140
Serock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 828 805, e-mail
inwestycje@serock.pl, faks
227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą
stolarki okiennej, dociepleniem dachu oraz montażem paneli
fotowoltaicznych w ramach zadania pn. „Termomodernizacja Szkoły
Podstawowej w Zegrzu„
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PRI.271.2.19.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót
budowlanych związanych z wymianą stolarki okiennej, dociepleniem dachu
oraz montażem paneli fotowoltaicznych zgodnie z dokumentacją projektową
autorstwa firmy P.P.H.U. EKOINSTAL Sebastian Dudek, Wólka Drążdżewska 8,
06 – 214 Krasnosielc. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: a)
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej – zakres według przedmiaru robót,
parametry okien wg. projektu, b) docieplenie dachu – zakres według
przedmiaru robót, c) ułożenie posadzki z gresu w piwnicach i na schodach
do piwnic – zakres według przedmiaru robót, d) wykonanie okładzin
schodów zewnętrznych z płytek antypoślizgowych typu Tartan, e) remont
schodów zewnętrznych, f) montaż paneli fotowoltaicznych wraz z niezbędną
infrastrukturą – według projektu autorstwa firmy P.P.H.U. EKOINSTAL
Sebastian Dudek, g) wykonanie projektu wykonawczego w zakresie
wyposażenia budynku szkoły w dwa hydranty p.poż wraz z niezbędną
instalacją wodociągową, uzgodnienie go z rzeczoznawcą ds. p.poż,
wykonanie robót przewidzianych opracowaną dokumentacją projektową oraz
przeprowadzenie prób i badań instalacji. Projekt należy wykonać w
oparciu o decyzję Komendanta Powiatowego PSP w Legionowie Nr 48/2018 z
dnia 19 grudnia 2018 roku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45421100-5
Dodatkowe kody CPV:
45231000-4,
45261215-4,
45317000-2,
44482200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|