Miasto i Gmina Serock
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510142103-N-2019 z dnia 11-07-2019 r.
Miasto i Gmina Serock: Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą stolarki okiennej, dociepleniem dachu oraz montażem paneli fotowoltaicznych w ramach zadania pn. „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Zegrzu„

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546242-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 15570119000000, ul. Rynek  21, 05-140  Serock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 828 805, e-mail inwestycje@serock.pl, faks 227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą stolarki okiennej, dociepleniem dachu oraz montażem paneli fotowoltaicznych w ramach zadania pn. „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Zegrzu„
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PRI.271.2.19.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą stolarki okiennej, dociepleniem dachu oraz montażem paneli fotowoltaicznych zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy P.P.H.U. EKOINSTAL Sebastian Dudek, Wólka Drążdżewska 8, 06 – 214 Krasnosielc. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: a) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej – zakres według przedmiaru robót, parametry okien wg. projektu, b) docieplenie dachu – zakres według przedmiaru robót, c) ułożenie posadzki z gresu w piwnicach i na schodach do piwnic – zakres według przedmiaru robót, d) wykonanie okładzin schodów zewnętrznych z płytek antypoślizgowych typu Tartan, e) remont schodów zewnętrznych, f) montaż paneli fotowoltaicznych wraz z niezbędną infrastrukturą – według projektu autorstwa firmy P.P.H.U. EKOINSTAL Sebastian Dudek, g) wykonanie projektu wykonawczego w zakresie wyposażenia budynku szkoły w dwa hydranty p.poż wraz z niezbędną instalacją wodociągową, uzgodnienie go z rzeczoznawcą ds. p.poż, wykonanie robót przewidzianych opracowaną dokumentacją projektową oraz przeprowadzenie prób i badań instalacji. Projekt należy wykonać w oparciu o decyzję Komendanta Powiatowego PSP w Legionowie Nr 48/2018 z dnia 19 grudnia 2018 roku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45421100-5

Dodatkowe kody CPV: 45231000-4, 45261215-4, 45317000-2, 44482200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 835057.07
Waluta
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: P.H.U. BUDOMUR Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ogrodowa 5
Kod pocztowy: 06-100
Miejscowość: Pułtusk
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1092356.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1092356.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1092356.00
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych