Miasto i Gmina Serock
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510082958-N-2019
z dnia 26-04-2019 r.
Miasto i Gmina Serock: Opracowanie dokumentacji projektowej
na modernizację oświetlenia drogowego w ramach zadania: „Poprawa
efektywności energetycznej na terenie gminy Serock”.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523991-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 15570119000000,
ul. Rynek
21,
05-140
Serock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 828 805, e-mail
inwestycje@serock.pl, faks
227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację
oświetlenia drogowego w ramach zadania: „Poprawa efektywności
energetycznej na terenie gminy Serock”.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PRI.271.2.9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
3.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie
dokumentacji projektowej na modernizację oświetlenia drogowego w ramach
zadania: Poprawa efektywności energetycznej na terenie gminy Serock. 3.2
Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1 Opracowanie
dokumentacji projektowej remontu oświetlenia drogowego w miejscowości
Dębe. 1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji
projektowej - projektu wykonawczego remontu istniejącego oświetlenia
drogowego: 1 obwód oświetleniowy (30-35 opraw oświetleniowych)
zlokalizowane w sąsiedztwie pasów drogowych dróg gminnych: Nr 180428W,
ul. Forteczna, ul. Magnolii ora w rejonie skrzyżowania drogi powiatowej
nr 1802W z drogą wojewódzka nr 632W o długości ok. 1,4 km wg schematu
stanowiącego załącznik graficzne do SIWZ. 2) W ramach zadania należy: a)
opracować projekt wykonawczy remontu istniejącego oświetlenia
zainstalowanego na słupach napowietrznej linii energetycznej niskiego
napięcia oraz słupach kablowej linii oświetleniowej zlokalizowanych w
sąsiedztwie pasów drogowych dróg gminnych: Nr 180428W, ul. Forteczna,
ul. Magnolii ora w rejonie skrzyżowania drogi powiatowej nr 1802W z
drogą wojewódzka nr 632W o długości ok. 1,4 km. b) wykonać analizę pod
względem osiągniecia efektu ekologicznego, uwzględniającą zużycie
energii elektrycznej przed modernizacją (kWh/rok), planowaną oszczędność
energii elektrycznej (kWh/rok), planowane zmniejszenie kosztów
ponoszonych na energię elektryczną po wykonaniu modernizacji - remontu
(zł/rok i %/rok). c) uzgodnić, o ile będzie zachodził taki wymóg,
dokumentację projektową z PGE Dystrybucja S.A., d) opracować inne nie
wymienione opracowania, a konieczne do właściwej realizacji zadania,
których obowiązek wykonania może powstać na etapie opracowywania
dokumentacji projektowej lub przy uzgodnieniach z gestorem sieci
energetycznej. 3) Założenia techniczne: a) należy zaprojektować wymianę
istniejących opraw sodowych o mocy 250W, 150W, 100W i 70W na nowe oprawy
LED-owe, wyposażone w moduł pozwalający redukować moc oprawy i strumień
świetlny w godzinach nocnych, b) dobór mocy opraw oraz rodzaju układu
optycznego dla zapewnienia klasy oświetleniowej M5 i M6, przy zachowaniu
istniejącej lokalizacji punktów świetlnych. c) wykonanie analizy
konstrukcji zawieszenia nowych opraw w zakresie zachowania warunków
technicznych dotyczących oświetlenia drogowego w szczególności analiza
długości oraz kątów nachylenia istniejących wysięgników i ich stanu
technicznego. W przypadku pozostawienia istniejących wysięgników w
dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy przewidzieć ich malowanie.
d) dostosowanie istniejących zabezpieczeń w szafie oświetlenia ulicznego
do nowych napięć oraz łącznej mocy opraw, e) zasilanie z istniejących
obwodów oświetleniowych przy zachowaniu istniejącej mocy obwodu – należy
rozpatrzyć zasadność ewentualnej redukcji mocy umownej i instalację w
szafie SOK osprzętu typu startsoft. f) w przypadku opraw zainstalowanych
na słupach energetycznych należy dla każdego punktu oświetleniowego
zaprojektować bezpieczniki napowietrzne na słupach, g) zależy
zaprojektować nową szafę oświetleniową SOK – do nowej szafy
oświetleniowej przewidzieć przeniesienie istniejącego układu pomiarowego
z szafy stacyjnej nr 04-1613 – zakres ten należy ująć w odrębnej
dokumentacji wykonawczej, którą należy uzgodnić z PGE Dystrybucja S.A.
h) należy zaprojektować 1 dodatkowy punkt świetlny (słup ŻN, wysięgnik,
oprawa, przewód AsXsn) w sąsiedztwie stacji transformatorowej oraz 3-4
dodatkowe punkty świetlne na ul. Magnolii (wysięgnik, oprawa,
bezpiecznik) – zakres ten należy ująć w odrębnej dokumentacji
wykonawczej. 3.2.2 Opracowanie dokumentacji projektowej remontu
oświetlenia drogowego w miejscowości Jadwisin ul. Szaniawskiego. 1)
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej -
projektu wykonawczego remontu istniejącego oświetlenia drogowego: 3
obwody oświetleniowe (łącznie do wymiany ok. 30 opraw oświetleniowych)
zlokalizowane w sąsiedztwie ciągu drogi gminnej ul. Szaniawskiego w
Jadwisinie, na odcinku od drogi krajowej nr 61 do ul. Jabłoniowej, o
długości ok. 1,0 km wg schematu stanowiącego załącznik graficzny do
SIWZ. 2) W ramach zadania należy: a) opracować projekt wykonawczy
remontu istniejącego oświetlenia zainstalowanego na słupach
napowietrznej linii energetycznej niskiego napięcia zlokalizowanych przy
drodze gminnej ul. Szaniawskiego w Jadwisinie na długości ok. 1,0 km.
b) wykonać analizę pod względem osiągniecia efektu ekologicznego,
uwzględniającą zużycie energii elektrycznej przed modernizacją
(kWh/rok), planowaną oszczędność energii elektrycznej (kWh/rok),
planowane zmniejszenie kosztów ponoszonych na energię elektryczną po
wykonaniu modernizacji - remontu (zł/rok i %/rok). c) uzgodnić, o ile
będzie zachodził taki wymóg, dokumentację projektową z PGE Dystrybucja
S.A., d) opracować inne nie wymienione opracowania, a konieczne do
właściwej realizacji zadania, których obowiązek wykonania może powstać
na etapie opracowywania dokumentacji projektowej lub przy uzgodnieniach z
gestorem sieci energetycznej. 3) Założenia techniczne: a) należy
zaprojektować wymianę istniejących opraw sodowych o mocy 150W i 70W na
nowe oprawy LED-owe, wyposażone w moduł pozwalający redukować moc oprawy
i strumień świetlny w godzinach nocnych b) dobór mocy opraw oraz
rodzaju układu optycznego dla zapewnienia klasy oświetleniowej M5 , przy
zachowaniu istniejącej lokalizacji punktów świetlnych. c) analiza
konstrukcji zawieszenia nowych opraw w zakresie zachowania warunków
technicznych dotyczących oświetlenia drogowego w szczególności analiza
długości oraz kątów nachylenia istniejących wysięgników i ich stanu
technicznego. W przypadku pozostawienia istniejących wysięgników w
dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy przewidzieć ich malowanie.
d) zasilanie z istniejącego obwodu oświetleniowego przy zachowaniu
istniejącej mocy obwodu – należy rozpatrzyć zasadność ewentualnej
redukcji mocy umownej. e) dla każdego punktu oświetleniowego należy
zaprojektować bezpieczniki napowietrzne na słupach. f) należy
zaprojektować połączenie obwodu nr 2 i 3 w jeden obwód oświetleniowy, g)
należy zaprojektować dwie nowe szafy oświetleniowe SOK – do nowych szaf
oświetleniowych przewidzieć przeniesienie istniejących układów
pomiarowych z szaf stacyjnych nr 04-0298 oraz nr 04-0389 – zakres ten
należy ująć w odrębnej dokumentacji wykonawczej, którą należy uzgodnić z
PGE Dystrybucja S.A. h) należy zaprojektować dodatkowe punkty świetlne
(słup ŻN, wysięgnik, oprawa, przewód AsXsn) w miejscach gdzie niemożliwe
będzie uzyskanie parametrów wymaganej klasy oświetleniowej oraz w
miejscach niezbędnych dla dokonania połączenia obwodów – max. 5
dodatkowych słupów. Zakres ten należy uwzględnić jedynie w odrębnej
dokumentacji wykonawczej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|