Miasto i Gmina Serock
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510005247-N-2019
z dnia 09-01-2019 r.
Miasto i Gmina Serock: Budowa stacji uzdatniania wody Serock ul. Nasielska
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 641085-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500265881-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 1557011900000,
ul. Rynek
21,
05-140
Serock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 828 805, e-mail
inwestycje@serock.pl, faks
227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa stacji uzdatniania wody Serock ul. Nasielska
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PRI.271.2.50.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
3.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa Stacji
Uzdatniania Wody przy ulicy Nasielskiej w Serocku na działkach o
numerach ewidencyjnych 29, 1/2 obręb 11 oraz dz. nr ew. 102 obręb 4 w
mieście Serock na podstawie dokumentacji opracowanej przez firmę FUNAM
Sp. z o.o., ul. Mokronowska 2, 52-407 Wrocław oraz budowa hali
magazynowej z podziałem na boksy na podstawie projektu firmy ALKBUD –
Usługi Inwestycyjne , ul. Królewska 10, 05-140 Jadwisin. 3.2 Szczegółowo
przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1 budowę stacji uzdatniania wody w
Serocku przy ulicy Nasielskiej, w tym: 1) budowę budynku administracyjno
– biurowego wraz z wyposażeniem oraz budynku technologicznego SUW
składających się z trzech kondygnacji o łącznej powierzchni użytkowej
408,87 m2 (piwnica - 103,43 m2, parter – 201,53 m2, I piętro – 103,91
m2); 2) budowę budynku portierni o powierzchni użytkowej 13,98 m2; 3)
budowę wiaty stalowej parkingowej o powierzchni 192 m2; 4) montaż
urządzeń, instalacji technologicznych i rurociągów w części
technologicznej SUW; 5) przebudowę zasilania energetycznego od
projektowanego złącza ZK na działce 29 do projektowanego budynku SUW
oraz zasilania urządzeń i automatyki pracy stacji wraz z montażem
kontenerowego agregatu prądotwórczego na terenie SUW; 6) przebudowę
zasilania energetycznego od projektowanego złącza ZK na działce do
istniejącego budynku Miejsko-Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w
Serocku; 7) budowę nowych obiektów towarzyszących, w tym: a) wykonanie
nowych urządzeń wodnych do poboru wody (studnia nr 3 i nr 4) oraz obudów
studni typu kompaktowego wraz z wyposażeniem; b) budowę zbiornika wody
czystej dwukomorowego o pojemności V ~ 490 m3; c) wykonanie odstojnika
popłuczyn trzykomorowego o pojemności całkowitej V = 38,30 m3; d) budowę
bezodpływowego zbiornika – neutralizatora ścieków z chlorowni o
pojemności V = 3,0 m3; e) budowę sieci elektrycznych i sterujących oraz
sieci telekomunikacyjnych; f) budowę rurociągów i kanałów między
obiektowych przyłączy wodociągowych, kanalizacyjnych do sieci miejskich,
g) budowę dróg i parkingów na terenie zgodnie z zakresem przedstawionym
na projekcie zagospodarowania terenu; h) wykonanie ogrodzenia terenu o
długości ok. 160 mb. 8) przebudowę istniejących dwóch zjazdów
publicznych kl. D na działkę nr 29; 9) budowę wewnętrznej instalacji
gazowej; 10) budowę oświetlenia terenu; 3.2.2 roboty rozbiórkowe, w tym
rozbiórkę: 1) istniejącej obudowy studni ujęciowej nr 1 i 2 (likwidacja
studni nr 1 i 2); 2) istniejącej wiaty o powierzchni ~ 277,4 m2 i
kubaturze ~835 m3; 3) istniejącego budynku magazynowego o powierzchni ~
430 m2 i kubaturze 1320 m3; 4) istniejącej portierni o powierzchni 10,50
m2 i kubaturze ~ 21 m3; 5) fundamentów oraz fragmentów ściany budynku
przy istniejącym budynku nr 6 (zaplecze magazynowe); 3.2.3 budowę hali
magazynowej z podziałem na boksy, przeznaczoną na składowanie piasku,
soli drogowej oraz sprzętu do zimowego utrzymania dróg; wymiary hali
12,10 m x 30,60 m; wysokość do kalenicy 8 m.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45252120-5,
45111200-0,
45233200-1,
45211000-9,
45223500-1,
45111300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|