Miasto i Gmina Serock
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510005247-N-2019 z dnia 09-01-2019 r.
Miasto i Gmina Serock: Budowa stacji uzdatniania wody Serock ul. Nasielska

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 641085-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500265881-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 1557011900000, ul. Rynek  21, 05-140   Serock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 828 805, e-mail inwestycje@serock.pl, faks 227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa stacji uzdatniania wody Serock ul. Nasielska
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PRI.271.2.50.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa Stacji Uzdatniania Wody przy ulicy Nasielskiej w Serocku na działkach o numerach ewidencyjnych 29, 1/2 obręb 11 oraz dz. nr ew. 102 obręb 4 w mieście Serock na podstawie dokumentacji opracowanej przez firmę FUNAM Sp. z o.o., ul. Mokronowska 2, 52-407 Wrocław oraz budowa hali magazynowej z podziałem na boksy na podstawie projektu firmy ALKBUD – Usługi Inwestycyjne , ul. Królewska 10, 05-140 Jadwisin. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1 budowę stacji uzdatniania wody w Serocku przy ulicy Nasielskiej, w tym: 1) budowę budynku administracyjno – biurowego wraz z wyposażeniem oraz budynku technologicznego SUW składających się z trzech kondygnacji o łącznej powierzchni użytkowej 408,87 m2 (piwnica - 103,43 m2, parter – 201,53 m2, I piętro – 103,91 m2); 2) budowę budynku portierni o powierzchni użytkowej 13,98 m2; 3) budowę wiaty stalowej parkingowej o powierzchni 192 m2; 4) montaż urządzeń, instalacji technologicznych i rurociągów w części technologicznej SUW; 5) przebudowę zasilania energetycznego od projektowanego złącza ZK na działce 29 do projektowanego budynku SUW oraz zasilania urządzeń i automatyki pracy stacji wraz z montażem kontenerowego agregatu prądotwórczego na terenie SUW; 6) przebudowę zasilania energetycznego od projektowanego złącza ZK na działce do istniejącego budynku Miejsko-Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Serocku; 7) budowę nowych obiektów towarzyszących, w tym: a) wykonanie nowych urządzeń wodnych do poboru wody (studnia nr 3 i nr 4) oraz obudów studni typu kompaktowego wraz z wyposażeniem; b) budowę zbiornika wody czystej dwukomorowego o pojemności V ~ 490 m3; c) wykonanie odstojnika popłuczyn trzykomorowego o pojemności całkowitej V = 38,30 m3; d) budowę bezodpływowego zbiornika – neutralizatora ścieków z chlorowni o pojemności V = 3,0 m3; e) budowę sieci elektrycznych i sterujących oraz sieci telekomunikacyjnych; f) budowę rurociągów i kanałów między obiektowych przyłączy wodociągowych, kanalizacyjnych do sieci miejskich, g) budowę dróg i parkingów na terenie zgodnie z zakresem przedstawionym na projekcie zagospodarowania terenu; h) wykonanie ogrodzenia terenu o długości ok. 160 mb. 8) przebudowę istniejących dwóch zjazdów publicznych kl. D na działkę nr 29; 9) budowę wewnętrznej instalacji gazowej; 10) budowę oświetlenia terenu; 3.2.2 roboty rozbiórkowe, w tym rozbiórkę: 1) istniejącej obudowy studni ujęciowej nr 1 i 2 (likwidacja studni nr 1 i 2); 2) istniejącej wiaty o powierzchni ~ 277,4 m2 i kubaturze ~835 m3; 3) istniejącego budynku magazynowego o powierzchni ~ 430 m2 i kubaturze 1320 m3; 4) istniejącej portierni o powierzchni 10,50 m2 i kubaturze ~ 21 m3; 5) fundamentów oraz fragmentów ściany budynku przy istniejącym budynku nr 6 (zaplecze magazynowe); 3.2.3 budowę hali magazynowej z podziałem na boksy, przeznaczoną na składowanie piasku, soli drogowej oraz sprzętu do zimowego utrzymania dróg; wymiary hali 12,10 m x 30,60 m; wysokość do kalenicy 8 m.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45252120-5, 45111200-0, 45233200-1, 45211000-9, 45223500-1, 45111300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 6143678.10
Waluta
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: FUNAM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mokronowska 2
Kod pocztowy: 52-407
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7975320.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7975320.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14391000.00
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych