Miasto i Gmina Serock
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500139118-N-2018
z dnia 19-06-2018 r.
Miasto i Gmina Serock: Wykonanie Programu Funkcjonalno -
Użytkowego dla budowy pełnowymiarowej hali sportowej na terenie dz. nr
ew. 175/15 obr. 25 - Wierzbica w ramach zadania: Budowa Centrum Sportu i
Rekreacji w Serocku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548074-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 1557011900000,
ul. Rynek
21,
05-140
Serock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 828 805, e-mail
inwestycje@serock.pl, faks
227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla
budowy pełnowymiarowej hali sportowej na terenie dz. nr ew. 175/15 obr.
25 - Wierzbica w ramach zadania: Budowa Centrum Sportu i Rekreacji w
Serocku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PRI.271.2.26.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
3.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie
programu funkcjonalno – użytkowego dla potrzeb wykonania zamówienia w
procedurze „zaprojektuj i wybuduj” hali sportowej na terenie dz. Nr ew.
175/15 obr. 25 Wierzbica gm. Serock. 3.2 Program funkcjonalno-użytkowy
musi zawierać wszelkie dane wynikające z rozdziału nr 4 Rozporządzenia
Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z dnia 16 września
2004 r.). 3.3 Program funkcjonalno-użytkowy musi także zawierać
opracowanie określające wyliczenie planowanych kosztów prac projektowych
oraz planowanych kosztów robót budowlanych. Należy je wykonać zgodnie z
rozdziałem 3 i 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia
18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania
kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac
projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w
programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z 2004 r.).
3.4 Program funkcjonalno-użytkowy należy wykonać w ilości 4 egzemplarzy w
formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej. 3.5
Opracowanie zawierające planowane koszty prac projektowych oraz
planowane koszty robót budowlanych należy wykonać w ilości 2 egzemplarzy
w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej. 3.6
Program funkcjonalno-użytkowy powinien zawierać takie elementy jak: 1)
stronę tytułową (zawartość strony tytułowej określa §17 Rozporządzenia
Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia
metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania
planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót
budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Zamawiający
wymaga, aby zakres strony był zgody z w/w przepisami), 2) część opisową,
3) cześć informacyjną, zawierającą m.in. dokumenty potwierdzające
zgodność zamierzenia budowlanego z wymaganiami wynikającymi z przepisów
odrębnych oraz określenie niezbędnych przepisów prawnych i norm
związanych z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego. 3.7
Cześć opisowa programu funkcjonalno-użytkowego ma obejmować: 1) opis
ogólny przedmiotu zamówienia: charakterystyczne parametry określające
wielkość obiektu i zakres robót budowlanych niezbędny do realizacji
celem ich wykonania; aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu
zamówienia; ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe, szczegółowe
właściwości funkcjonalno-użytkowe wyrażone we wskaźnikach
powierzchniowo-kubaturowych ustalone zgodnie z Polską Normą PN-ISO
9836:1997 „Właściwości użytkowe w budownictwie. Określenie wskaźników
powierzchniowych i kubaturowych”, jeśli wymaga tego specyfika obiektu
budowlanego, w szczególności: a) powierzchnie użytkowe poszczególnych
pomieszczeń wraz z określeniem ich funkcji, b) wskaźniki
powierzchniowo-kubaturowe, w tym wskaźnik określający udział powierzchni
ruchu w powierzchni netto, c) inne powierzchnie, jeśli nie są pochodną
powierzchni użytkowej opisanych wcześniej wskaźników, d) określenie
wielkości możliwych przekroczeń lub pomniejszenia przyjętych parametrów
powierzchni i kubatur lub wskaźników. 2) opis wymagań Zamawiającego w
stosunku do przedmiotu zamówienia uwzględniający: przygotowanie terenu
budowy – Zamawiający wymaga aby lokalizacja hali wraz z niezbędnymi
elementami zagospodarowania terenu umożliwiały późniejszą rozbudowę
infrastruktury i były tak zlokalizowane na działce aby maksymalnie
wykorzystać jej walory przyrodniczo – geograficzne, rozwiązania
architektoniczne – należy uwzględnić konieczność dopasowania
architektonicznego obiektu do otoczenia, stosować bryłę oszczędną w
formie, prostą, rozwiązania konstrukcyjne, instalacje: elektrycznych
(w tym niskoprądowych – SSWiN, SAP, CCTV, KD), teletechnicznych,
sanitarnych – wymagane jest zastosowanie wszystkich niezbędnych
instalacji i sieci w budynku i terenie przyległym do hali, należy
przewidzieć zastosowanie rozwiązań energooszczędnych, wykończenia;
zagospodarowanie terenu – niezbędne parkingi, zjazdy, oświetlenie,
zieleń, mała architektura, parking na potrzeby targowiska miejskiego,
wyposażenie poszczególnych pomieszczeń – należy przewidzieć pełne
wyposażenie obiektu w instalacje, w tzw. „biały montaż”, meble,
wyposażenie sportowe, jak bramki, kosze, siatki, trybuny itp. 3.8 Krótka
charakterystyka zamierzenia budowlanego: a) budowa hali sportowej o
wymiarach zewnętrznych ok. 55x45m, wys. wewnątrz 11m, b) wymiary płyty
boiska wielofunkcyjnego 20x40 + strefy bezpieczeństwa po min. 2m z
każdej strony, nawierzchnie bezpieczna z wykładziny sportowej, należy
przewidzieć wierzchnią matę ochronną na płytę boiska jako element
wyposażenia, c) miejsce dla zawodników rezerwowych na wysokości płyty
boiska: dwa rzędy krzesełek – dostęp od strony głównej płyty, d) płyta
boiska dostosowana do dyscyplin: koszykówki (certyfikat FIBA), siatkówki
(certyfikat CEV), piłki ręcznej (certyfikat IHF), korfballu (certyfikat
IKF) - należy przewidzieć odpowiednie zwymiarowanie liniami innego
kolory na płycie boiska dla każdej z dyscyplin, e) 6 szatni dla drużyn,
każda z łazienką oraz prysznicami (min.6) oraz pełnym wyposażeniem -
lokalizacja – zalecana na parterze. f) magazyny szt. 3 (duży ok. 60m2 i 2
mniejsze) – lokalizacja do uzgodnienia, g) portiernia wraz z systemem
alarmowym i monitoringiem, h) szatnia na ubrania wierzchnie i
poczekalnia z miejscami do siedzenia i miejscem na automaty do napojów i
kanapek, i) pomieszczenie trenerskie, pomieszczenie techniczne,
pomieszczenie socjalne dla pracowników technicznych, j) toalety dla
publiczności i gości zgodnie z przepisami BHP, toaleta dla osób
niepełnosprawnych, k) pomieszczenie na siłownię o pow. ok. 150-200 m2,
zalecana lokalizacja na piętrze lub antresoli, l) winda lub platforma
dla osób niepełnosprawnych, m) trybuny na ok.300 miejsc w podziale na
sektory dla gości i gospodarzy – dostęp tylko z balkonu lub antresoli;
zalecana lokalizacja na antresoli nad szatniami i magazynami, rzędy
krzeseł umiejscowione schodkowo, n) pomieszczenie lub balkon oszklony
dla obsługi multimedialnej i konferansjerki, o) sala do fitness/tenis
stołowy z lustrami i magazynkiem na stoły do tenisa maty itp. (dwie sale
dzielone ruchomą ścianką z dwoma wejściami) w sumie bez magazynku ok
150m2, p) sala do sportów walki ok. 100m2, q) kawiarnio-barek z
możliwością obserwacji rozgrywek na hali, r) 4 pokoje administracyjne i
jeden dyrektor + sekretariat z możliwością obserwacji hali. s) na
piętrze 2 szatnie oraz łazienki dla publiczności i gości w tym kawiarni.
3.9 Założenia projektowe w fazie opracowania należy na bieżąco
konsultować z Referatem Przygotowania i Realizacji Inwestycji Urzędu
Miasta i Gminy w Serocku. 3.10 Zamawiający dysponuje inwentaryzacją
dendrologiczną dla działki objętej zamierzeniem budowlanym.
Inwentaryzacja taka zostanie przekazana Wykonawcy, z którym zostanie
podpisana umowa. 3.11 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu
zamówienia z należytą starannością, w sposób zgodny z obowiązującymi
przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. 3.12 Wybrany
Wykonawca zobowiązany będzie do co tygodniowego raportowania o postępach
w pracach projektowych oraz do uczestniczenia w naradach
koordynacyjnych organizowanych w siedzibie Zamawiającego, na których
omawiane będą szczegółowo wyjaśniane zaistniałe problemy oraz ustalane
szczegóły rozwiązań technicznych. Wykonawca sporządzi każdorazowo
protokół/notatkę z narady koordynacyjnej i przekaże niezwłocznie
Zamawiającemu. 3.13 Rękojmia i gwarancja. Wykonawca ponosi pełną i
nieograniczoną odpowiedzialność za wszelkie wady prawne i konsekwencje
istnienia tych wad ujawnione lub mogące się ujawnić w przyszłości.
Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na opracowanie będące przedmiotem
umowy. Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia
przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę opracowania. Rękojmia i
gwarancja udzielana jest na okres od dnia odbioru kompletnego przedmiotu
zamówienia do chwili uzyskania pozwolenia na budowę i zatwierdzenia
projektu budowlanego wykonanego przez Wykonawcę robót budowlanych w
trybie „zaprojektuj i wybuduj”. 3.14 Prawa autorskie majątkowe. W ramach
wynagrodzenia Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa
majątkowe do wszystkich utworów w rozumieniu ustawy o Prawie autorskim i
prawach pokrewnych wytworzonych w trakcie realizacji zamówienia.
Wykonawca zezwala Zamawiającemu na korzystanie z opracowań utworów oraz
ich przeróbek, oraz na rozporządzanie tymi opracowaniami wraz z
przeróbkami – tj. udziela Zamawiającemu praw zależnych. Nabycie
przedmiotowych praw następuje z chwilą faktycznego wydania przedmiotu
zamówienia, bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy.
Równocześnie z nabyciem praw autorskich praw majątkowych do utworów
Zamawiający nabywa własność wszystkich egzemplarzy, na których utwory
zostały utrwalone. 3.15 Wykonawca zobowiązany będzie udzielać odpowiedzi
w zakresie opracowanego programu funkcjonalno-użytkowego na pytania
zadane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez
potencjalnych Wykonawców robót. Odpowiedzi udzielane będą w ciągu
maksymalnie 2 dni od ich przekazania. 3.16 Wymagania dotyczące
zatrudnienia osób. 1) Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a
ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z
realizacją przedmiotu zamówienia, których realizacja polega na
wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.). 2)
Zamawiający określa wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z
opracowaniem programu funkcjonalno-użytkowego. 3) W trakcie realizacji
zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności
kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub
podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
realizujących przedmiot zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w
szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie
potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania
wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania
świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie
Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca w celu
potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób realizujących przedmiot
zamówienia, przedłoży Zamawiającemu, oświadczenie własne lub
podwykonawcy o zatrudnieniu osób realizujących przedmiot zamówienia na
podstawie umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności:
dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia
oświadczenia, wskazanie, że osoby wykonujące pracę związaną z realizacją
zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem
liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis
osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub
Podwykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy
przedstawienia zanonimizowanych kopii umów o pracę (zawierających imię i
pierwszą literę nazwiska pracownika, okres obowiązywania umowy o pracę,
stanowisko pracy wraz z ukryciem pozostałych informacji odnoszących się
do pracownika). 5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
realizujących przedmiot zamówienia, Zamawiający przewiduje sankcję w
postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości
określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu
potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako
niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości
co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę,
Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową
Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
71000000-8,
71200000-0,
71220000-6,
71221000-3,
71322000-1,
71323100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|