Miasto i Gmina Serock
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500138964-N-2018 z dnia 19-06-2018 r.
Miasto i Gmina Serock: Budowa ul. Długiej w Stasim Lesie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535139-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 1557011900000, ul. Rynek  21, 05-140   Serock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 828 805, e-mail inwestycje@serock.pl, faks 227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ul. Długiej w Stasim Lesie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PRI.271.2.19.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1 Budowa drogi gminnej nr 180420W - ulicy Długiej położonej na granicy miejscowości Borowa Góra i Stasi Las na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1804W (ul. Nasielska) do wschodniej granicy działki nr ewid. 71/66 obr. Stasi Las (rejon wlotu łącznicy DK 61) - zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy VIAINFRA Sp. z o.o., ul. Staniewicka 1/13, 03-310 Warszawa. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1 Branża drogowa - budowa ul. Długiej , w tym: a) budowa bitumicznej nawierzchni jezdni, b) budowa chodników, zjazdów i dojść do furtek z betonowej kostki brukowej (chodnik – kostka koloru czerwonego, zjazdy – kostka koloru szarego), c) budowa skrzyżowań i zjazdów w drogi wewnętrznej, d) budowa pobocza chłonnego, e) budowa odwodnienia wgłębnego (studnie chłonne), f) przebudowa ogrodzeń kolidującego z projektowanymi elementami ulicy. Z uwagi na ustalenia podjęte z właścicielami wywłaszczonych nieruchomości, w ramach zadania Wykonawca ma obowiązek zdemontować wszystkie ogrodzenia kolidujące z planowanymi robotami budowlanymi i je odbudować w technologii porównywalnej do ogrodzenia zdemontowanego. Sposób odbudowy i rodzaj użytych materiałów należy ustalić z właścicielem nieruchomości. Konieczność odbudowy nie dotyczy ogrodzeń działek nr ewid. 122/4 (przed podziałem 122/2) obr. Borowa Góra i 54/4 (przed podziałem 54/2) obr. Stasi Las. g) wycinka drzew i krzewów kolidujących z projektowanymi elementami ulic, h) regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury podziemnej. Prace związane z regulacją wysokościową urządzeń podziemnych należy prowadzić pod nadzorem gestorów sieci. Obowiązek wystąpienia o pełnienie nadzoru przez gestorów sieci, i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy, i) wprowadzenie stałej organizacji ruchu, w tym wymiana istniejących (obowiązujących zgodnie z nowym SOR) znaków na nowe. Zakres wprowadzenia SOR obejmuje cały odcinek ul. Długiej objęty zamówieniem oraz wlot łącznicy DK 61 (od km 0+000 do km 0+860). j) uporządkowanie terenu w rejonie prowadzenia prac wszystkich branż – wykonanie humusowanie z obsianiem trawą. 3.2.2 Branża energetyczna – budowa oświetlenia, w tym: a) demontaż istniejącej infrastruktury oświetlenia ulicznego (przewody, wysięgniki, mocowania, oprawy) zamontowanych na słupach napowietrznej linii elektroenergetycznej zlokalizowanych głównie poza projektowanym pasem drogowym. W przypadku jeśli demontaż będzie wymagał wejścia na tereny niestanowiące pasa drogowego – Wykonawca zobowiązany jest ustalić z właścicielem tego terenu sposób prowadzenia prac, a po ich zakończeniu uzyskać od niego oświadczenie o braku zastrzeżeń do sposobu ich przeprowadzenia, b) budowa kablowej linii oświetlenia na całym odcinku wraz z włączeniem do istniejącej szafy sterowania oświetleniem, c) ustawienie słupów oświetlenia ulicznego wraz z montażem opraw typu LED (słupy lokalizować poza projektowanym chodnikiem), d) w miejscach przejść linii kablowej oświetlenia drogowego pod projektowaną jezdnią, zjazdami i skrzyżowaniami zastosować rury osłonowe, e) w ciągu istniejących elektroenergetycznych linii kablowych, w miejscach pod projektowaną nawierzchnią jezdni zjazdów i skrzyżowań - zastosować rury osłonowe, f) prace związane z demontażem i inne prowadzone w rejonie istniejącej sieci elektroenergetycznej stanowiącej własność PGE należy prowadzić pod nadzorem gestora tej sieci. Obowiązek wystąpienia o pełnienie nadzoru przez PGE, i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy. 3.2.3 Branża teletechniczna - przebudowa sieci teletechnicznej kolidującej z projektowanymi elementami pasa drogowego, w tym: a) demontaż słupów i napowietrznej linii teletechnicznej kolidujących z układem drogowym, b) demontaż doziemnej linii kablowej kolidującej z projektowanym układem drogowym, c) budowa odcinków nowej sieci teletechnicznej zgodnie z zakresem wynikającym z dokumentacji projektowej, d) prace należy wykonać przy pomocy firmy, która zostanie zaakceptowana przez ORANGE POLSKA S.A. jako wykonawca przebudowy infrastruktury teletechnicznej, e) prace związane z przebudową sieci teletechnicznej należy wykonywać bezwzględnie pod nadzorem gestora sieci i na zasadach określonych w warunkach technicznych i projekcie budowlanym zatwierdzonym przez ORANGE POLSKA S.A. Obowiązek wystąpienia o pełnienie nadzoru przez ORANGE POLSKA S.A. i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy. 3.2.4 Branża Sanitarna – przebudowa przyłącza gazowego, w tym: a) demontaż istniejącej skrzynki gazowej (przyłącze do działki 52/28 – przed podziałem 52/6), b) demontaż fragmentu przyłącza gazowego, c) budowa nowej skrzynki gazowej w linii ogrodzenia, d) prace należy wykonać przy pomocy firmy, która zostanie zaakceptowana przez PSG Sp. z o.o. jako wykonawca przebudowy infrastruktury gazowej, e) prace związane z przebudową sieci gazowej należy wykonywać bezwzględnie pod nadzorem gestora sieci. Obowiązek wystąpienia o pełnienie nadzoru przez PSG Sp. z o.o. koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45233220-7, 45233290-8, 45231400-9, 45316110-9, 45333000-0, 45232310-8, 45340000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 2105926.57
Waluta
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe "ABC BUDOWY" Piotr Morawski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska 103
Kod pocztowy: 05-190
Miejscowość: Nasielsk
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2590289.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2590289.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2590289.68
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych