Miasto i Gmina Serock
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500000464-N-2018 z dnia 02-01-2018 r.
Miasto i Gmina Serock: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Serock w roku 2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615313-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 1557011900000, ul. Rynek  21, 05-140   Serock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 828 805, e-mail inwestycje@serock.pl, faks 227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Serock w roku 2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PRI.271.2.40.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Serock w roku 2018. 3.2 Na terenie Miasta i Gminy Serock konserwacji podlegać będzie około 3765 szt. opraw oświetleniowych sodowych o mocach: 70W, 100W, 150W oraz 250W. W zakres ten wchodzi również konserwacja kasetonów reklamowych „Hotelu Warszawianka” na trasie Dębe – Zegrze w ilości 6 szt. wyposażonych w lampy ledowe oraz około 130 szt. zewnętrznych punktów świetlnych iluminacji obiektów, parków i elementów małej architektury z żarówkami typu metalhalogen oraz led. Dodatkowo na terenie Gminy funkcjonuje obecnie około 1115 szt. opraw ulicznych zaopatrzonych w źródła światła typu LED. W przypadku nowowybudowanych punktów świetlnych oraz istniejących z LED-owym źródłem światła konserwacji będą podlegać jedynie obwody oświetleniowe i szafy SON. 3.3 Materiały dostarczane przez konserwatora w ramach umowy: 1) Źródła światła – żarówki sodowe ; 2) Elementy oprawy: a) Stateczniki; b) Tyrystorowe układy zapłonowe; 3) Elementy sterowania oświetleniem umieszczone w skrzyni SON: a) Wkładki, główki i gniazda bezpiecznikowe; b) Styczniki; c) Przekaźniki zmierzchowe oraz fotoelementy (instalowane w przypadku awarii zegara do czasu zainstalowania przez zamawiającego nowego urządzenia); d) Wyłączniki; 4) Elementy linii napowietrznych: a) Izolatory; b) Ochronniki przepięć; c) Gniazda i wkładki bezpiecznikowe; d) Przewody napowietrzne izolowane (AsXSn 4x16mm, AsXSn 4x25mm, AsXSn 2x16mm, AsXSn 2x25mm) - instalowane w przypadku awarii/uszkodzenia linii kablowej oświetlenia ulicznego). Zainstalowane przewody stanowią własność Wykonawcy i zostaną mu zwrócone po usunięciu awarii linii kablowej. 5) Elementy linii kablowych: a) Tabliczki bezpiecznikowe, b) Gniazda, wkładki oraz główki bezpiecznikowe; c) Drzwiczki - pokrywy wnęki bezpiecznikowej (do słupów stalowych i betonowych);. 3.4 Czynności konserwacyjne w ramach umowy: 1) zapewnienie poprawnego świecenia opraw oświetleniowych objętych przedmiotem zamówienia, 2) utrzymanie metalowych części urządzeń bez śladów korozji (wysięgniki, skrzynki SON, drzwiczki do wnęk w słupach oświetleniowych), 3) wymiana niesprawnych i uszkodzonych w wyniku aktów wandalizmu elementów opraw ulicznych (np. klosze, pokrywy skrzynek bezpiecznikowych), 4) wymiana w przypadku uszkodzenia wkładek topikowych, gniazd bezpieczników słupowych, tabliczek bezpiecznikowych w słupach oświetleniowych, 5) wymiana uszkodzonych elementów w skrzynkach SON, 6) regulacja zegarów – raz na miesiąc według wytycznych przekazanych przez Zamawiającego, 7) wyszukiwanie i usuwanie zwarć w elementach linii oświetlenia (z wyjątkiem koniecznej wymiany przewodów), 8) informowanie zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń oświetleniowych, 9) pionowanie pochylonych słupów oraz regulacja zwisów przewodów, 10) wycinka gałęzi pod linią napowietrzną oraz w otoczeniu opraw, 11) wykonywanie przełączeń w istniejących liniach oświetlenia na polecenie Zamawiającego, 12) zabezpieczenie uszkodzonych w wypadku zdarzeń losowych (np. wypadków drogowych) elementów oświetlenia (przewody, słupy) do czasu wykonania naprawy, 13) wykonywanie na zlecenie Zamawiającego oględzin stanu linii i elementów oświetlenia, skrzynek sterujących oraz przekazywanie Zamawiającemu protokołów oględzin, 14) utrzymywanie w czystości i we właściwym stanie technicznym konserwowanych opraw (klosz + obudowa), odbłyśników reflektorów iluminacyjnych w celu zapewnienia pełnej sprawności świecenia opraw, (Wykonawca każdorazowo ma dokonać umycia klosza na oprawie, która jest przez niego naprawiana), 15) mycie na podstawie odrębnych wytycznych Zamawiającego maksymalnie 1000 punktów świetlnych (klosz + obudowa + wysięgnik). 3.5 W przypadku gdy elementy lub urządzenia nie są już dostępne na rynku, w porozumieniu z właściwym Inspektorem Nadzoru, Wykonawca może zastosować elementy lub urządzenia dostępne na rynku o parametrach zbliżonych do urządzenia lub elementu uszkodzonego. W przypadku braku elementów zamiennych do uszkodzonego urządzenia, Wykonawca winien wymienić urządzenie na nowe o parametrach zbliżonych do urządzenia uszkodzonego. 3.7 Wykonawca winien stosować tylko fabrycznie nowe urządzenia i materiały, posiadające wymagane atesty i certyfikaty oraz nowoczesne, dobre jakościowo urządzenia i technologie zgodne z wymaganiami Zamawiającego. 3.8 Zamawiający stosownie do treści art. 36a ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi, tj. bieżącego usuwania awarii oświetlenia drogowego w trakcie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Serock w roku 2018
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 60480.00
Waluta
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: ENERGO-MAR Mariusz Pokrywko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Armii Krajowej 15A
Kod pocztowy: 05-200
Miejscowość: Wołomin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 74390.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74390.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 138928.44
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych