Miasto i Gmina Serock
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500000464-N-2018
z dnia 02-01-2018 r.
Miasto i Gmina Serock: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Serock w roku 2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615313-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 1557011900000,
ul. Rynek
21,
05-140
Serock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 828 805, e-mail
inwestycje@serock.pl, faks
227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Serock w roku 2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PRI.271.2.40.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji
oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Serock w roku 2018. 3.2
Na terenie Miasta i Gminy Serock konserwacji podlegać będzie około 3765
szt. opraw oświetleniowych sodowych o mocach: 70W, 100W, 150W oraz 250W.
W zakres ten wchodzi również konserwacja kasetonów reklamowych „Hotelu
Warszawianka” na trasie Dębe – Zegrze w ilości 6 szt. wyposażonych w
lampy ledowe oraz około 130 szt. zewnętrznych punktów świetlnych
iluminacji obiektów, parków i elementów małej architektury z żarówkami
typu metalhalogen oraz led. Dodatkowo na terenie Gminy funkcjonuje
obecnie około 1115 szt. opraw ulicznych zaopatrzonych w źródła światła
typu LED. W przypadku nowowybudowanych punktów świetlnych oraz
istniejących z LED-owym źródłem światła konserwacji będą podlegać
jedynie obwody oświetleniowe i szafy SON. 3.3 Materiały dostarczane
przez konserwatora w ramach umowy: 1) Źródła światła – żarówki sodowe ;
2) Elementy oprawy: a) Stateczniki; b) Tyrystorowe układy zapłonowe; 3)
Elementy sterowania oświetleniem umieszczone w skrzyni SON: a) Wkładki,
główki i gniazda bezpiecznikowe; b) Styczniki; c) Przekaźniki
zmierzchowe oraz fotoelementy (instalowane w przypadku awarii zegara do
czasu zainstalowania przez zamawiającego nowego urządzenia); d)
Wyłączniki; 4) Elementy linii napowietrznych: a) Izolatory; b)
Ochronniki przepięć; c) Gniazda i wkładki bezpiecznikowe; d) Przewody
napowietrzne izolowane (AsXSn 4x16mm, AsXSn 4x25mm, AsXSn 2x16mm, AsXSn
2x25mm) - instalowane w przypadku awarii/uszkodzenia linii kablowej
oświetlenia ulicznego). Zainstalowane przewody stanowią własność
Wykonawcy i zostaną mu zwrócone po usunięciu awarii linii kablowej. 5)
Elementy linii kablowych: a) Tabliczki bezpiecznikowe, b) Gniazda,
wkładki oraz główki bezpiecznikowe; c) Drzwiczki - pokrywy wnęki
bezpiecznikowej (do słupów stalowych i betonowych);. 3.4 Czynności
konserwacyjne w ramach umowy: 1) zapewnienie poprawnego świecenia opraw
oświetleniowych objętych przedmiotem zamówienia, 2) utrzymanie
metalowych części urządzeń bez śladów korozji (wysięgniki, skrzynki SON,
drzwiczki do wnęk w słupach oświetleniowych), 3) wymiana niesprawnych i
uszkodzonych w wyniku aktów wandalizmu elementów opraw ulicznych (np.
klosze, pokrywy skrzynek bezpiecznikowych), 4) wymiana w przypadku
uszkodzenia wkładek topikowych, gniazd bezpieczników słupowych,
tabliczek bezpiecznikowych w słupach oświetleniowych, 5) wymiana
uszkodzonych elementów w skrzynkach SON, 6) regulacja zegarów – raz na
miesiąc według wytycznych przekazanych przez Zamawiającego, 7)
wyszukiwanie i usuwanie zwarć w elementach linii oświetlenia (z
wyjątkiem koniecznej wymiany przewodów), 8) informowanie zamawiającego o
awariach sieci zasilającej i urządzeń oświetleniowych, 9) pionowanie
pochylonych słupów oraz regulacja zwisów przewodów, 10) wycinka gałęzi
pod linią napowietrzną oraz w otoczeniu opraw, 11) wykonywanie
przełączeń w istniejących liniach oświetlenia na polecenie
Zamawiającego, 12) zabezpieczenie uszkodzonych w wypadku zdarzeń
losowych (np. wypadków drogowych) elementów oświetlenia (przewody,
słupy) do czasu wykonania naprawy, 13) wykonywanie na zlecenie
Zamawiającego oględzin stanu linii i elementów oświetlenia, skrzynek
sterujących oraz przekazywanie Zamawiającemu protokołów oględzin, 14)
utrzymywanie w czystości i we właściwym stanie technicznym
konserwowanych opraw (klosz + obudowa), odbłyśników reflektorów
iluminacyjnych w celu zapewnienia pełnej sprawności świecenia opraw,
(Wykonawca każdorazowo ma dokonać umycia klosza na oprawie, która jest
przez niego naprawiana), 15) mycie na podstawie odrębnych wytycznych
Zamawiającego maksymalnie 1000 punktów świetlnych (klosz + obudowa +
wysięgnik). 3.5 W przypadku gdy elementy lub urządzenia nie są już
dostępne na rynku, w porozumieniu z właściwym Inspektorem Nadzoru,
Wykonawca może zastosować elementy lub urządzenia dostępne na rynku o
parametrach zbliżonych do urządzenia lub elementu uszkodzonego. W
przypadku braku elementów zamiennych do uszkodzonego urządzenia,
Wykonawca winien wymienić urządzenie na nowe o parametrach zbliżonych do
urządzenia uszkodzonego. 3.7 Wykonawca winien stosować tylko fabrycznie
nowe urządzenia i materiały, posiadające wymagane atesty i certyfikaty
oraz nowoczesne, dobre jakościowo urządzenia i technologie zgodne z
wymaganiami Zamawiającego. 3.8 Zamawiający stosownie do treści art. 36a
ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez
Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi, tj. bieżącego usuwania
awarii oświetlenia drogowego w trakcie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|