AG.271.1.4.2020 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania
Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy w Serocku
data opublikowania zdarzenia: 2020-12-15 15:35
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2020-12-15
Data końca składania ofert: poniedziałek 2020-12-21 godz. 10:00
Oznaczenie: AG.271.1.4.2020
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anita Kubalska Kierownik Referatu Adminstracyjno-Gosodarczegodata wytworzenia informacji: 2020-12-15
- zdarzenie opublikował: Robert Piekarzewskidata dodania: 2020-12-15 15:27
Załączniki:
- Zaproszenie do złożenia oferty cenowej417.56kBZaproszenie do złożenia oferty cenowej
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anita Kubalska Kierownik Referatu Adminstracyjno-Gosodarczegodata wytworzenia informacji: 2020-12-15
- załącznik opublikował: Robert Piekarzewskidata dodania: 2020-12-15 15:38
- Zaproszenie do złożenia oferty cenowej_warstwa tekstowa360.13kBZaproszenie do złożenia oferty cenowej_warstwa tekstowa
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anita Kubalska Kierownik Referatu Adminstracyjno-Gosodarczegodata wytworzenia informacji: 2020-12-15
- załącznik opublikował: Robert Piekarzewskidata dodania: 2020-12-15 15:38
- Formularz ofertowy25.07kBFormularz ofertowy
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anita Kubalska Kierownik Referatu Adminstracyjno-Gosodarczegodata wytworzenia informacji: 2020-12-15
- załącznik opublikował: Robert Piekarzewskidata dodania: 2020-12-15 15:38
- Formularz cenowy27.09kBFormularz cenowy
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anita Kubalska Kierownik Referatu Adminstracyjno-Gosodarczegodata wytworzenia informacji: 2020-12-15
- załącznik opublikował: Robert Piekarzewskidata dodania: 2020-12-15 15:38
- Opis przedmiotu zamówienia152.85kBOpis przedmiotu zamówienia
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anita Kubalska Kierownik Referatu Adminstracyjno-Gosodarczegodata wytworzenia informacji: 2020-12-15
- załącznik opublikował: Robert Piekarzewskidata dodania: 2020-12-15 15:38
- Wzór umowy257.37kBWzór umowy
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anita Kubalska Kierownik Referatu Adminstracyjno-Gosodarczegodata wytworzenia informacji: 2020-12-15
- załącznik opublikował: Robert Piekarzewskidata dodania: 2020-12-15 15:38
Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy w Serocku
data opublikowania zdarzenia: 2020-12-23 13:35
Typ zdarzenia: unieważnienie
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Miasta i Gminy Serock Artur Borkowskidata wytworzenia informacji: 2020-12-23
- zdarzenie opublikował: Robert Piekarzewskidata dodania: 2020-12-23 13:34
Załączniki:
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania 318.6kBZawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Rafał Karpiński - Sekretarz Miasta i Gminy Serockdata wytworzenia informacji: 2020-12-23
- załącznik opublikował: Robert Piekarzewskidata dodania: 2020-12-23 13:36