| 
    Miasto i Gmina  Serock Zamawiający 
 | 
                    Ogłoszenie nr 510239448-N-2019
                    z dnia 07-11-2019 r.
                 
            Miasto i Gmina  Serock: Przebudowa ul. Książęcej w Jadwisinie OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane 
            Zamieszczanie ogłoszenia:
                 
                    obowiązkowe
                 
            Ogłoszenie dotyczy:
             
                    
                        zamówienia publicznego
                    
                                             
            Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
             
                        nie
                     
            Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
                 
                    tak
                     Numer ogłoszenia: 593955-N-2019 
            Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
                 
                    tak
                     Numer ogłoszenia: 593955-N-2019 
            SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
         
                I. 1) NAZWA I ADRES: 
                 
                    Miasto i Gmina  Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 15570119000000,
                    ul. Rynek 
                    21,
                    05-140 
                    Serock, woj.
                    mazowieckie, państwo
                    Polska, tel.
                    227 828 805, e-mail
                    inwestycje@serock.pl, faks
                    227 827 499.
                     Adres strony internetowej (url): www.serock.pl 
                I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
                 Administracja samorządowa 
            
                SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            
         
                II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
                 
                    Przebudowa ul. Książęcej w Jadwisinie
                Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): 
                        PRI.271.2.28.2019
                    II.2) Rodzaj zamówienia: 
                            Roboty budowlane
                         
                    3.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Książęcej w miejscowości Jadwisin zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy MATPROJEKT Mateusz Jurczyk, ul. Łąkowa 12f, 05-135 Komornica. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie robót rozbiórkowych, przygotowawczych oraz pomiarowych, 2) budowę jezdni z nawierzchni asfaltowej ul. Książęcej w km od 0+000 do km 0+346, szerokość jezdni 5,5 m, kategoria ruchu KR1, prędkość projektowa 30 km/h. 3) budowę jezdni drogi bocznej z nawierzchni asfaltowej szerokości 5m i długości ok. 68mb, 4) budowę chodników z kostki brukowej betonowej – szer. 2,0m, 5) budowę zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej, 6) budowę oświetlenia ulicznego z o n/w parametrach technicznych:  linia kablowa oświetlenia drogowego - kabel YAKXs 4x25mm2 Lc~490 m,  słupy stalowe szt. 12 o wysokości 6m, ocynkowane, okrągłe, stożkowe o grubości ścianki min. 3 mm,  wysięgniki rurowe szt. 12, łukowe o wym. 1,0mx1,0m,  oprawy LED szt. 12 o mocy max. 28W, minimalnym strumieniu świetlnym źródeł światła (lampy) – 3100lm, barwa światła 3900-4000K (+/-100K), oprawy wyposażone w układ przeciwprzepięciowy 10kV, oprawy muszą spełniać wymogi normy PN-EN 62471 – „Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych”, oprawy muszą posiadać deklarację zgodności WE i certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający deklarowane zgodności np. ENEC; 7) demontaż istniejącej infrastruktury oświetleniowej (oprawy sodowe, wysięgniki, przewody, bezpieczniki, itp.), 8) budowę progów zwalniających i skrzyżowania wyniesionego, 9) wykonanie krawężników, oporników i obrzeży betonowych, 10) wykonanie regulacji wysokościowych istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej, 11) wykonanie odwodnienia – odwodnienie powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych na pobocze chłonne ze żwiru płukanego grubości 20cm na warstwie geowłókniny, 12) budowa studni chłonnej w km 0+195 wraz z wpustem ulicznym, 13) wykonanie skrzyżowania z drogą publiczną, 14) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z opracowanym projektem stałej organizacji ruchu, 15) przestawienie istniejących ogrodzeń kolidujących z inwestycją zlokalizowanych na działkach: 36/10, 36/11; 16) ustawienie tablic informacyjnych zgodnie ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 9 i 10 do SIWZ, najpóźniej w dniu rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych. 
                II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części: 
                            nie
                          II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7 
                            Dodatkowe kody CPV: 
                                    
                                        45233222-1,
                                    
                                    
                                        45100000-8,
                                    
                                    
                                        45233150-5,
                                    
                                    
                                        45310000-3,
                                    
                                    
                                        45314300-4,
                                    
                                    
                                        45316110-9,
                                    
                                    
                                        45317000-2
                                    
                         
            
                SEKCJA III: PROCEDURA
            
         
                III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
                 Przetarg nieograniczony 
                
                    III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
                
                 nie 
                
                    III.3) Informacje dodatkowe:
                
                 
            
                SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
            
         
 
                
                    IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
                
             
                IV.9.1) Podstawa prawna
                 
                    Postępowanie prowadzone jest w trybie  
                     na podstawie art. 
                     ustawy Pzp.
                IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu 
                    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
                     | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
         Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
     | |||||||||||||||||||||||||||||||||